Home | | Mapa strony


2010-04-28 | I Ogólnopolska Konferencja „Marketing instytucji naukowych i badawczych”.

Konferencja odbywać się będzie na dwóch płaszczyznach: naukowej, polegającej na prezentacji osiągnięć badawczych dotyczących marketingu instytucji naukowych i badawczych oraz praktycznym, pozwalającym wykorzystać te wyniki dla usprawnienia działań marketingowych. Wśród prelegentów znajdą się największe autorytety z dziedziny marketingu oraz eksperci z agencji marketingowych, reklamowych i domów mediowych. 

Komitet Programowy
prof. dr hab.Jerzy Bralczyk, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
prof. dr hab.Elżbieta Duliniec, Dyrektor Instytutu Marketingu Międzynarodowego Szkoły Głównej Handlowej
prof. dr hab.Jacek Kall, Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
prof. zw. dr hab.Mirosława Pluta-Olearnik, Katedra Handlu i Marketingu Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu
prof. zw. dr hab. Bogdan Sojkin,Katedra Marketingu Produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dr hab. Dariusz Tworzydło, Kierownik Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszów

Gorąco zapraszamy do wzięcia udziału przedstawicieli Państwa placówki w konferencji. Wszelkie informacje dotyczące programu oraz szczegółów wydarzenia znajda Państwo w załączonym Komunikacie.

Pobierz komunikat [PDF]
Pobierz terminy [PDF]

Z poważaniem, Przemysław Szpojankowski
Kierownik Biura Organizacyjnego 

W razie pytań służę pomocą.
Przemysław Szpojankowski
Specjalista ds. marketingu
Instytut Lotnictwa
NET Instytut
Al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa
+48 22 846 00 11 wew. 552


> Powrót