Konta dla nowych studentów politechniki są tworzone automatycznie.
ostatnia aktualizacja : 2023-11-23
następna planowana aktualizacja bazy: ~
nazwa konta studenckiego
Nazwa użytkownika poczty (nazwa konta) ma format s000000
gdzie s to litera (dla studentów jest to litera 's’ )
000000 to numer albumu zapisany tak jak na legitymacji:
(6 cyfr z których pierwsza to zero )
Przykład:
student o numerze albumu 091234 w celu zalogowania do: serwera pocztowego wpisuje jako nazwę użytkownika s091234
hasło do konta
hasło do konta można zmienić na tej stronie
zmienione hasło będzie obowiązywało dla usług:
poczta, moodle, vpn, Wi-Fi eduroam, CAS
zmienione hasło nie dotyczy witryny:
usosweb.tu.kielce.pl
aktywacja konta
w celu aktywacji konta pocztowego należy wykonać dwa kroki:
1. ustawić hasło do konta => kliknij tu
2. zalogować się poprzez www => kliknij tu
Systemy USOS i moodle przesyłają wiadomości dla studentów na konta studenckie które zostały aktywowane na serwerze student.tu.kielce.pl
Uwaga studenci:
Proszę o ignorowanie wiadomości podobnych do poniższych. Stanowią one próby wyłudzenia hasła do konta w celu rozsyłania spamu.
(od support <1078102@paux.cdmx.gob.mx>)
Drogi abonencie poczty e-mail,
Niniejszym informujemy, że Twoje konto e-mail przekroczyło limit
miejsca. Nie będziesz mógł wysyłać i odbierać wiadomości e-mail, a Twoje
konto e-mail zostanie usunięte z naszego serwera. Aby uniknąć tego
problemu, zalecamy zweryfikowanie konta e-mail, klikając poniższy link.
——–>Kliknij tutaj
Dziękuję.
Zespół zarządzający pocztą internetową.
©2023 Wszelkie prawa zastrzeżone.
(od 1207.insp@kam.gov.ua)
Drogi użytkowniku poczty internetowej
Obecnie aktualizujemy naszą usługę e-mail na rok 2023, dobra wydajność, a wszystkie nieaktywne konta e-mail zostaną usunięte w trakcie procesu z powodu wirusa.
———->Kliknij tutaj
Aby uniknąć zamknięcia konta w naszej bazie danych, masz 7 dni na zweryfikowanie konta e-mail.
Kliknij tutaj, aby się zalogować i zweryfikować swoją skrzynkę pocztową
W przypadku braku weryfikacji Twoje konto zostanie zablokowane i usunięte z bazy danych w ciągu 7 dni.
Proszę o poradę Szczery administrator poczty e-mail.
©2023 Zimbra.com Wszelkie prawa zastrzeżone