Cybermatryca – zintegrowany system obsługi turysty

Cybermatryca – zintegrowany system obsługi turysty

Projekt „Cybermatryca – zintegrowany system obsługi turysty” 

[Umowa nr POIR.04.01.02-00-0041/17 z dnia 20 kwietnia 2018 r.]


Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014÷2020

Oś priorytetowa IV – Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego

Działanie 4.1 – Badania naukowe i prace rozwojowe

Poddziałanie 4.1.2 – Regionalne agendy naukowo–badawcze


Cel szczegółowy

Wsparcie badań przemysłowych i eksperymentalnych, prac rozwojowych, wpisujących się w zakres regionalnych agend naukowo-badawczych

Okres realizacji kwiecień 2018÷ 31 marzec 2021 r.

Całkowity koszt realizacji projektu – 3 382 075,17 zł

Wartość dofinansowania projektu   – 2 936 405,19 zł


Przedmiotem projektu jest opracowanie innowacyjnego, zintegrowanego systemu obsługi turystów zwiedzających parki rozrywki. Budowa systemu oparta zostanie o najnowsze rozwiązania z zakresu technologii Internetu Rzeczy (Internet of Things). W swojej ostatecznej formie system będzie zawierał szereg funkcji usprawniających proces obsługi klienta w ośrodkach oferujących atrakcje turystyczne o unikalnych walorach przyrodniczych i / lub tematycznych. Planowane jest stworzenie produktu charakteryzującego się elastycznością, skalowalnością, niezawodnością, tolerancją na błędy oraz wysokim poziomem cyberbezpieczeństwa.

Konsorcjum projektowe: Politechnika Świętokrzyska (Lider) i 2P–INFO sp. z o.o. Kielce