„WZOROWY STUDENT Dziecięcej Politechniki Świętokrzyskiej”

Przed zajęciami …

  • Sprawdza datę zjazdu, godzinę i plan zajęć;
  • Pamięta o spakowaniu do plecaka DPŚk na zajęcia długopisu, zeszytu, kredek, identyfikatora i indeksu;
  • Przychodzi na zajęcia 30 min, wcześniej, aby spokojnie podpisać listę obecności i zająć miejsce;
  • Podczas warsztatów zajmuje miejsca najbliżej wykładowcy/zgodnie z poleceniem wykładowcy;
  • Podczas wykładów zajmuje miejsca oznaczone numerem swojej grupy – ostatnie rzędy zostawia dla rodziców/opiekunów;
  • Aktywnie uczestniczy w warsztatach;
  • Na czas zajęć wyłącza sygnał dźwiękowy urządzeń elektronicznych;
  • Pilnie słucha wykładów;
  • Wykonuje polecenia wykładowców, prowadzących warsztaty, czy opiekuna grupy;
  • Jest kulturalny i życzliwy w stosunku do opiekuna grupy, jak i pozostałych uczestników;
  • Prezentuje wraz z grupą swój projekt warsztatowy;
  • Pilnie słucha prezentacji innych grup;
  • Gdy chce o coś zapytać podnosi rękę i czeka na udzielenie głosu;
  • Gdy musi skorzystać z toalety zgłasza potrzebę opiekunowi grupy, idzie do WC z Przewodnikiem/Pomocnikiem;
  • Nie wychodzi z sali przed zakończeniem zajęć;
  • Dba o porządek w miejscu zajęć;
  • Na koniec spotkania odbiera zaliczenie w postaci stempla do indeksu.

 

UWAGA:

1. Z uwagi na dużo nowych, najmłodszych dzieci, które dołączą do grona studentów X semestru DPŚk – grupy zostały „przemeblowane”, tzn. że mógł ulec zmianie nr grupy (w przypadku kontynuacji),  do której dziecko przypisane było poprzednio.

 2. Uwaga, po dniu 19 sierpnia br., nie ma możliwości przenoszenia dzieci do innej grupy, tym bardziej nie będzie takiej możliwości w dniu rozpoczęcia zajęć! 

3. Bardzo proszę o dokładne sprawdzenie statusu małego żaka i rozmiaru koszulki
(jeśli są braki – należy je niezwłocznie uzupełnić, a ewentualnie inny rozmiar koszulki podać jak najszybciej, nie później jednak niż do 23 sierpnia br.)

Brakujące dokumenty i zdjęcia przesyłacie Państwo w zaklejonej i podpisanej kopercie na adres DPŚk,
lub zostawiacie osobiście w Kancelarii Głównej PŚk (budynek C, parter, pok. 25/26, pon.-pt. 7:30 – 15:00).
Jeśli jest taka potrzeba, to inny rozmiar koszulki podajecie Państwo mailem .

Więcej szczegółowych informacji znajdziecie Państwo w rozesłanym na maile (podane w formularzach rejestracyjnych) Komunikacie organizacyjnym nr 1.

 

Lista studentów X semestru letniego 2024/2025
układ w porządku alfabetycznym


Lista studentów – X semestr zimowy 2024/2025

 


Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmian.